Bermulanya Kisah Aku :)

My photo
Zetty, Limabelas, Kuala Lumpur, SMK Puterijaya (:

Thursday, December 31, 2009

Menyesal Sepanjang Hayat ;)

HAHA , ary nyh aku asyik tersengih aje , WAKAKAKA .

OKE , aku na story nie , asal aku asyik tergelak sampai ke telinga .

HAHA , first of all , aku na mintak maap kat adik aku sebab cerita dye tersiar at sini . HAHA , aku ta mintak izin pon at dye .

HEHE , sebenarnye adik aku kena mara nan ayah aku . HAHA , tapi tade la sampai kena terajang ,kehkeh . Reason adik aku kena mara sebab g membuli dua orang budak nie . Tapi ak ta na r gtau r sapa nama budak . MAMPOS aku kalau ade yang kena mengena nan budak nie baca . Silap2 ary bulan , boleh kena saman aku .

Na pendek en citer , yg adik aku pon bangang sangt asal la na g kacoe budak2 uh , tao la dyorang uh lesek gila ! Dye g wat benda2 yg ta sepatutnye dye wat contoh : g jentik budak uh dengan getah . Haa , pe g , bising r budak uh doe . N kebetulan , ayah aku tengah siap2 na g keje . SO pe g , kena sembur r nan ayah aku . Macam2 r ayat yg kuar , tapi ayat yg berbentuk nasihat oke (!)
Korang jangan salah sangka . HAHA , n aku pon wat bodoe men gem SNAKE XENXIA , at nset adik aku . Ta berani nak lawan , kunk aku pon kena sekali , aku yg ta de kena mengena pon akan terbabit sekali . KEHKEHKEH .

SO muke adik aku pon da macam **** , HAHA . Aku nampak aura dendam at raut wajah dye uh ! , HAHA , sabar ye adik sayang . HAHAA ,

Soe na abeh en citer , dye pon berbuat-buat baik dgn dyowg nyh . HAHA , ta pe la uh en , t baik betol2 . KAKAK mu di sini selalu menyokong mu dari belakang , huhuhu ;) .

HAHA , END .

ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment