Bermulanya Kisah Aku :)

My photo
Zetty, Limabelas, Kuala Lumpur, SMK Puterijaya (:

Sunday, December 13, 2009

Assalamualaikum pada yang beragama islam . Aku masih baru lagi dalam industri blog nyh , so aku masih fresh lagi la kan (: . Aku nak tulis ni pon menggigil-gigil nyh r . haha .
Rasa macam first time pulak menulis , hoooho .Actually aku nak thanks at farhana, amira dan fatin nadhirah , sebab sudi la ajar aku tentang blog nyh . Even aku nyh banyak tanya , dyowang sudi la ajar aku kan . hehehe ,
Ok la , rasanye da banyak sangat aku mengarut kan , aku nak stop dulu at cny k , bye ;)

3 comments:

  1. oi, aku pun ada ajar kau, haa, masukkan nama aku, biar aku glamour sikit, hoho :))

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. haha , weyh , nama koe da ade balik da , haha

    ReplyDelete