Bermulanya Kisah Aku :)

My photo
Zetty, Limabelas, Kuala Lumpur, SMK Puterijaya (:

Monday, June 21, 2010

BIKIN GUA PANAS JEERRRRR !!!

Fuhhh .. nasib baik aku ingt ak nyer email nan password blog aku . HAHAHA . tetiba jer rasa na mengupdate blog . Puas la jugak ak cari dalam recycly bin kepala otak aku . HEHEHEH . Eh lupa lak .. na bagi salam . HEHE . assalamualaikum .. Aku na update blog nie sebab aku ade satu citer howttt punya . Ta howt pon , saja na kasi korang gabra . ECECECECEHHH . hahahah . OKE OKE . da na start nie ..

Tadi en time aku dan segeng yang sekepala dengan aku iaitu SHAHIRA , YUMI dan RAZILA balik dari sekola , kitorang dah plan nak pergi silverphill pas tue g dinamic lakk . then teros ke KEDAI WAFER .. HAHAH . banyak en persinggahan kitorang . Diowang kata nan aku , semenjak aku balik nan diowang nie .. mesti ade tempat nak bersinggah . HAHAH . korang jgn nak salah en aku pulak eaaaa .

Oke pastu pastu , ecececeh , ta sabar da nie .. Kitorang meneruskan perjalanan .. Depan kedai moto kitorang rasa malas jer nak lalu at kedai moto , ue sebab abg2 at kedai moto tue pon da kenal kitorang da pon . HHAHA . Tapi na wat cem ne en , da situ jer jalan yg ade .. hahaha . Sesampai jer kat at traffic light , ak ,YUMI , SHAHIRA A.K.A HEECHUL bertelagah kejap , yer la ... SHAHIRA A.K.A HEECHUL TUE suruh YUMI teman en dia g silverphill sebab RAZILA malas nak g banyak tempat galak2 kali . Yer la , kunk wat nyer pengsan .. sapa nak angkut , HHHAHA Then SHAHIRA A.K.A HEECHUL suroh aku pulak meneman kan dia , ishhh , aku dh la malas gila doee . Btw , ta per la .. disebab en dia membe aku , aku teman kan la jugakk .. EMMMM . =.= Then RAZILA suro kitorang tunggu at kedai wafer .. Kitorang pon yer kan jer laaa ..

Sampai jer at kedai wafer .. HAAAA !! disini la cerita bermula . hehehehe .. RAZILA dengan membe ak yg lagi satu nie SAIHAH .. beli wafer . Pastu ,, aku dgn SHAHIRA A.K.A HEECHUL baru jer sampai at kedai wafer. SHAHIRA A.K.A HEECHUL nie pulak terus masok then mintak satu wafer . Duit pon dia dah bayar .

Nak dipendekkan citer la kan ,, acik yg tukang buat wafer cakap at kitorang duit tak cukup . Then dia mcm nak tuduh yg kitorang nie menipu dia , KEPALA ATOK DIE !! Time tue , memg kitorang anti gila da nan acik tue . Da berbakul sumpah seranah kitorang ucapkan dgn penuh ikhlas dalam HATI . hahaha . Yang si SAIHAH pulak mula la berdebat dgn acik nie untuk membuktikan yg diowang nie ta bersalah .. Aku nan YUMI hanya mampu memandang jer , coz kitorang tak beli .. HUHUHU T_T


Pastue , dah habeh selesai berdebat , dia mula la buat muka busuk dia tue . ALAMAK AII . bikin panas jer . Dia pon buat jer la . wafer tue .. memang la dia kena buat , sebab budak2 nie dah bayar . INGAT KITORANG NIE MENIPU KER ??? tau la kitorang nie budak2 agi . Dia yg ta pandai buat keje .. Lepas tue , bley plak dia bagi nasihat cakap .. "JANGAN BUAT MACAM TUE , SUSAH ACIK NANTI " adoiyaaii , acik tue menyusahkan diri sendiri . Padahal benda kecik jer punnn . Kitorang pon berlalu dari kedai itu dengan hati yang sebal . ISHH , sejak dari kejadian kitorang pon berazam tak nak dtg kedai dia lagi !! BLUERKK !!

p/s:KITORANG PON TAK HADAP LA AIIIH .. BANYAK G KEDAI LAIN .:) SEKIAN TERIMA KASIH :D

2 comments: