Bermulanya Kisah Aku :)

My photo
Zetty, Limabelas, Kuala Lumpur, SMK Puterijaya (:

Wednesday, January 13, 2010

be strong B)

ADUUH , ADUUH ,

Aku mengeluh nie sebab sejak due menjak , nie aku penat gila . Bz dengan aktiviti sekola yg ntah apa-apa ue , HAHA . LOL :P .

Pas ue da la banyak keje skola , mang aiiihh , Ade la meninmbun cem gunung EVEREST ue , gunung yg tertinggi at dunia uh . Kaloe ta silap aku la , emm . Maklom r , keje banyak2 nie cz for PMR gak , HAHA ,mangsa-mangsa PMR , redha jer la doe . HAHA . :)

Emm , then nanti ta lama lagi ada UJIAN INTERVERSI . EMM , menggelupur gak aku . Form 1 and Form 2 punya bab , sume kena kaver . OMG !! , meletus otak aku nnty , HAHA ,
BTW , ta pe . aku akan try da bes !

FIGHT FOR IT , ( Copy paste kata semangat dari citer FULL HOUSE yg KOREA uh )

HAHA ,

No comments:

Post a Comment